Wednesday, July 9, 2008

ke LHDN

hr ni half day, emergency half day sbb nak gi kemaman and settle kan urusan untuk matikan stem pd surat perjanjian pekerjaan kontrak (4 salinan) so total RM40, berserta personal bond (1 salinan) dgn jumlah keseluruhan MR50 shj.

kisahnya mcm ni, smalam hubby kerja malam, so tinggal la kami 3 beranak, malam tu aku tido agak lambat sbb tetiba rajin plak nak surfing..(baca blog sebenarnya), pkl 10:30 br nak start landing, arissa dlm baby cot, and afrina tido atas katil dgn aku, tgh mlm tu, sedar2 afrina bgn, pandai plak dia tak nangis sbb babah dia takde, dia garu2 kepala, pastu landing kat tengkuk aku ni, sbb tak sampai hati nak tunggu sampai sudah dia tak mintak susu, so aku pon bgn la bg susu yg dah sedia letak dlm warmer, saje la nak test pandai plak dia tak merengek :)

pg td, sedar tak sedar, pkl 7:15, kelam kabut solat and siap2, nyaris nak pkl 8 baru gerak keluar dr rumah..bila pk2, better pegi settlekan borang sumer, so end up aku msg bos cakap masuk lambat, and call hubby ajak dia gi kemaman terus pg ni..

so, lepas dah settle urusan sumer, tgk jam, pkl 11, alang2 masuk lambat so better aku amik half day je (tak nak la ngelat), sblm tu singgah makan jap kat kemaman kopitiam, ni menu utk tghari terus..

nasi lemak, karipap, and apam (menu mcm nak bekfest pon ye jugak)


kopi untuk mama


teh o ais kopitiam hubby punya


so lepas makan, lbh kurang 11:30, kitorang terus gerak balik and hr ni aku masuk opis pkl 12 :)

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.