Monday, December 21, 2009

Nak tahu tak?

We were in JB and also Melaka during the last weekend..and being me, it is so unusual to say that it was a plan trip..pkl 8 am still ding-dong2 tak tau nak pegi ke tanak pegi ke majlis perkahwinan cousin saya yang berlangsung di Sekudai..tup-tup, pkl 10 am, kami ber-5 dah selamat bertolak menuju ke JB :)

menggunakan laluan Pekan- Endau Rompin-Mersing-Kota Tinggi, kami selamat sampai di JB pkl 4 ptg..spent about 1 hr at the wedding reception then saya ajak Hubby mengimbas kenangan lama sewaktu saya belajar di UTM..diam tak diam dah hampir 10 tahun saya meninggalkan zaman pengajian di UTM :)


the 1st entrance


kolej tempat saya menginap selama hampir 4 1/2 tahun ;)


bilik saya yang first di tingkat 2


fakulti tempat saya menimba ilmu..eceh!

Selesai sesi mengimbas kenangan, kami bergerak menuju ke Melaka....want to know more about our trip to Melaka??..sila tunggu update seterusnya :)

isk tetiba rasa rindu nak belajar lagi..ngeee

2 comments:

Melur Putri said...

Ala..Efi..sedih aa..fikir2 balik zaman tu..I miss those moments..hidup nyeks!!

miz_eda said...

Zura,
best gak kalau blh buat come back..versi Nyeks Forever :)