Sunday, April 11, 2010

pernah tak korang?

mempunyai pengalaman menaiki motosikal secara berjemaah..bukan berdua, bukan bertiga, tapi berempat?

saya pernah merasai pengalaman tersebut sewaktu zaman kecik2 dulu

dan semalam, setelah berpuluh tahun lamanya, saya mengulangi sejarah tersebut bezanya kali ini saya berada di tempat paling belakang (kalau zaman kecik2 dulu biasanya kena kepit di tengah2 ;)

kononnya saje nak mencari keseronokan sbb selama ni asik guna kenderaan 4 roda..so semalam nak rasa pengalaman pegi main bowling dengan menaiki kenderaan 2 roda..yang sulung di depan, yang bongsu duduk ditengah2 antara saya dengan cik abang..(boleh imagine tak?)

dan sebenarnya perjalanan kami ke pusat bowling langsung tak mencecah jalan utama sebab dari lorong rumah kami terus boleh sampai ke tempat yang nak dituju dengan menaiki overhead bridge..

tapi saya rasa cukup lah sekali pengalaman tersebut..tak ingin lagi saya merasai suasana bersesak atas motor sebab kalau saya lihat org lain yang berada dalam situasi saya semalam, nescaya saya akan terfikir..

susahnya orang ni..anak dah 2 tapi masih belum mampu memiliki kenderaan yang lebih selesa..

tepuk dada tanyalah selera :)


bukti di hari kejadian ;)

2 comments:

BZmum said...

Ni lepas kitorg balik ke? hehe

miz_eda said...

haah..jalan2 cari pasal :)