Thursday, June 26, 2008

Luahan perasaan

smalam hr yang sungguh tak best buat aku..tak reti nak citer sebenarnya, sbb aku bukan jenis yg suka nak campur tangan atau bz body pasal hidup org..aku paling tak suka org kacau atau busy body nak tau pasal hidup aku, pasal family aku, aku punya life..korang pedulik hapa?? haa tak pasal2 je aku hangin ngan sumer org..

ceritanya begini, tgh2 sedap nak menuggu hidangan makan tghari tu, ofismate aku yg sorang ni..tetiba je warn aku jgn ganas sgt pd org gaji yg bakal aku hire tak lama lg, sbb apa dia warn aku mcm tu? ntah..aku pon tak tau apa motip dia, dia jeleskah sbb dia tak dpt nak hire helper? atau dia ingat ganaz sgt kah aku nih sampai sumer helper yg penah aku hire sbm ni (org local je pon, this time around aku serik, jadiknya aku amik helper dr seberang), berenti kerja? pd aku, kalau kau tak tau, jgn bercakap, sbb aku yg terlebih tau knp helper2 aku dulu tu behenti, ko yg tak tau apa2..jgn bz2 nak nasihat ke, nak bg tips ke..aku tak HERANNNN

sekian sesi luahan perasaan untuk hari ni..terima kasih

No comments: