Monday, October 27, 2008

mimpi yang ala2 mencari nahas

pagi td waktu tidur aku bermimpi, jumpa my ex-boifren who works as an army..

i was ala2 berjoging with my ofismate when someone stopped me ditengah2 laluan jogging tu..so I looked at him and was so stumped to see him smiling at me..

waktu tu mcm takde perasaan langsung yang aku ni dah jadi isteri orang..and dah beranak 2 pon

we were happily talking each other, and yang pelik tu aku boleh je terima alasan dia kenapa dia nak tinggalkan aku dulu..hiiiih

after a while, i saw my boss passed by and I was like takde perasaan bersalah langsung..heh..and not long after that I saw my boss' secretary..ni kalau in real world sah2 ler keluar muka depan harian metro..kui kui

dalam mimpi tu I was about to have a small party at our house that night, and so I invited him, and he agreed to come

he gave me RM100 before he left

I only realize that I am married when he is about to reach my house that night, dengan perasaan bersalah dah start la nak bercampur baur time tu..

i suddenly terjaga dari mimpi and saw hubby sleeping beside afrina..what a horror dream..tak nak la mimpi rasa bersalah mcm ni lagi huh!

No comments: