Monday, June 8, 2009

bila hajat sudah terlaksana..:))

pertama kali ke Robinsons, saya terus jatuh chenta..bukan jatuh chenta dengan mamat cashier di kaunter..mahupun mamat yang melayan saya sewaktu hendak mencari saiz kasut yang bersesuaian..tapi dengan 'mamat' dibawah ;

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


dan ini adalah rupa kasut setelah dimuat-turun di kaki saya :P



sudahlah harganya murah..cuma RM89.90 shj..cantik pulak tu di matakaki saya (di mata orang saya tak tahu :P)


saya juga sempat merembat 2 helai tudung di Sri Munawwarah..:)

dan sesi pertemuan dengan aziz.cfp berjalan seperti yang dirancang..

mengikut pelan yang telah di susun oleh pakar perancang kewangan kami, jumlah di bawah sepatutnya tertera di dalam akaun ASB saya dalam tempoh 4 bulan dari sekarang..

RM20800

nampaknya lepas nih saya terpaksa berpuasa selama beberapa bulan dari membuat sesi lawatan berturut2 ke Kuala Lumpur..

2 comments:

sesemutku said...

alamak efi..camne nk wujudkan no tu dlm akaun...bg la tips ckit...
beminat nk tau =)

miz_eda said...

sesemutku,
nanti lah bila sempat akan aku buat satu entry khas..kekeke