Wednesday, June 24, 2009

Fitty basic no more

kisahnya bermula begini..

selesai saya menanggalkan pakaian anak sulung saya di dalam bilik kakak saya (waktu itu saya di rumah mak saya di kampung), tiba2 dia mintak suapkan nasi yang pada ketika itu sedang disuapkan oleh kakak saya kepada anaknya..

so dalam keadaan anak saya yang tidak berpakaian..kakak saya turut menyuapkan nasi tersebut kepadanya

selepas beberapa suap, kakak saya ke dapur untuk mengambil nasi tambah untuk disuapkan kepada anak saya dan anak buah saya

tak lama kemudian, saya tengok anak sulung saya turut keluar dari bilik

setelah menunggu beberapa ketika, saya pun keluar bilik untuk mencari kemana perginya anak sulung saya yang langsung tak berpakaian pada ketika itu

cari punya cari..tengok2, dia sedang dalam bilik air tengah menjirus air dan bila terpandang saya, dia pun berkata ;

"mama, kakak buang air dalam bilik mandi!"

maka, sejak hari itu, (20/6/09 to be precised), bermulalah episod anak sulung saya membuang air kecil dalam bilik air :)

dan semuanya atas keinginannya sendiri..

4 comments:

BZmum said...

tahniah kakak!without training!

sesemutku said...

wahh syoknya...
tgu ank aku plak nie...jimat diapers...heheheh

~Umi.Sufira~ said...

tahniah afrina!:)

miz_eda said...

BZmum,
tq auntie!

Sesemutku,
baru pampers yang pakai waktu siang..yang pampers waktu malam still kena pakai lagi..hehe

Umi Sufira,
terima kasih auntie!