Monday, January 4, 2010

Al-kisah di hari ke-2

Kalau semalam dia excited dari awal hingga ke waktu habis kelas..tp lain plak ceritanya hari nih

kebetulan pulak saya lambat sampai 5 min dari waktu yang sepatutnya..pkl 12 sepatutnya masing2 dah boleh keluar dari kelas..saya sampai lebih kurang pkl 12:05 pm

sampai2 je mcm biasa saya meluru ke kelas 4 autumn..dan sebaik aje anak saya perasan kelibat saya..tetiba dia terus meraung..sesudah diselidiki, rupa2nya ada kawan sekelas yang dah kidnap kasut sekolah anak saya..dan dalam waktu yang tu jugak anak saya terkencing kat depan kelas (kes tak sempat nak bagitau cikgu agaknya)

entah apa yg budak tu berkenan sangat dengan kasut sekolah anak saya tu..brand kiki lala aje pun..bukannya clarks ke..sketchers ke..:(

nasib baik la cikgu kelas anak saya tu berjaya mendapatkan budak lelaki tu (lelaki okeh!) yang dah berjaya dengan misi menga\ebas kasut anak saya

sebenarnya dari semalam lagi saya perasan yang budak ni berminat nak pakai kasut anak saya sebab sebaik sahaja habis kelas, saya tengok dia ambil kasut anak saya dan terus pakai kat kaki dia..tak kekok langsung pulak tu..tapi sebab saya ada kat situ, jadi cepat2 saya tanggal kasut tu dari kaki dia..tengok2 hari ni dia buat lagi..

tak boleh jadi mcm nih..jadinya tadi saya tinggalkan pesan pada cikgu kelas anak saya untuk bagi chance anak saya keluar dulu dari budak lelaki tu..so harap2 lepas ni takde la can dia nak pau kasut anak saya lagi..:)


anak dara yang baru lepas selesai melalak


dah rupa macam fobia pun ye jugak


mengenang nasib diri..tih tih

lepas ni masalah apa la pulak lagi agaknya *sigh*

2 comments:

BZmum said...

kesiannya dia..

mcm budak lelaki tu aku rasa bkn sbb mak bapak dia tak mampu, cuma budak tu spesis apa dia nak dia mesti dpt..
agaknya..

selamat menempuhi hari esok!

Teratak Songket said...

Aduyai.. kelakar la.. siap gambar lagi. Ingat nak blog walking ke blog butik pengantin je then tersangkut lak kat blog ni.

Hm..bestnye ada anak.