Wednesday, November 18, 2009

bila singa mengaum

isk tak sanggup rasanya nak teruskan ayat di atas

.
.
.
.
.
.
.

seperti biasa..waktu lunch tadi saya balik rumah, sambil buat sambal bilis petai, sambil tu jugak saya duk perati anak dara 2 orang yang ralit bermain air di sinki dapur

Selesai masak..saya teruskan pulak agenda makan tengahari..dah nama pun rehat satu jam..tak boleh la nak lama2 kan? sambil2 tu sempat jugak saya bagitau anak2 dara untuk stop tapi teguran saya disambut dengan jelingan tajam oleh si bongsu

tak lama kemudian, bibik yang baru selesai solat ajak anak sulung saya masuk bilik air sebab dah agak lama sebenarnya dia buang air besar dlm diapers..

ajak punya ajak dia boleh buat tak tahu..so kesudahan cerita..maka terkeluarlah tajuk entry seperti di atas..:(

5 comments:

sesemutku said...

ank aku pn kdg2 pandai menjeling...aiiiii naik darah jgk tgk...

Diana Sulaiman said...

mmg sekali sekala kene gak mengaum tu efi...

miz_eda said...

Ain,
yang adik tu memang..garang dia mengalahkan si kakak..kekadang dia pulak yang lebih2..layan aje hehe

Diana,
sekali sekala ok ler..kalau selalu boleh habis tenaga dibuatnya..:P

cts said...

haha...dh pandai jeling2 yer...sabaq ja:)

miz_eda said...

Suhainini,
paling tak tahan bukan takat jeling, siap buat gaya tangan terangkat konon2 mcm nak cakap pigidahh

mcm lawak pun ada..hehe