Thursday, December 18, 2008

kisah line ASB

for those yang menyimpan dalam ASB, you can still make a trasaction untuk draw or even bank in some cash into your ASB account since tomolo would be the last day..

jadinya, disebabkan aku duduk di kerteh merangkap negeri yang mengisytiharkan cuti umum pd hari jumaat, makanya hari ni je la peluang yang aku ada untuk memasukkan saki baki duit yang ada dalam akaun ASB..(managed to received some $$ from hubby couple days ago (ala dpt gaji nanti bayar la balik sbb pay day usually on every 21st or 22nd)

kisahnya hari ni dah 2 kali aku call CIMB, already went to CIMB for twice yesterday, and hasilnya menghampakan sebab ASB line taraks..nasib baik jarak CIMB dari office tak sampai 1 km, kalau tak memang dan2 tu la aku hangin kat pegawai kat situ..should I ?

I am gonna give last try waktu lunch nanti..sekali harung la sbb nak terus lunch kat food court dalam Mesra Mall tu..

otherwise, terpaksa la drive sejam setengah ke Kuantan besok for the sake of getting extra $$ from ASB dividen..don't think it's worth it but let's see kalau2 aku terlebih rajin

boleh la sekali harung ngadap Histeria..:)

2 comments:

it me said...

bila kita masukkan dalam ASB etc d saat saat akhir gini kita tetap akan dapat bouns jgk ee??

miz_eda said...

not necessary..saje la nak bg baki nampak cantik sket ;) in my case, i prefer letak duit siap2 dalam ASB sbb tanak mix-up dgn duit dlam saving account..sendiri mau ingat la bila ada internet banking nih..:P