Tuesday, December 16, 2008

sedikit perubahan

i still can't accept the fact that those kids are being treated so badly when I am at work, and that's why until now, i can't even look at her face when I spoke to her..i mean, after all the goodness, this is what I get in return :(

lepas sesi basuhan yg dah masuk kali ke-3, i noticed that her attitude is slightly changed..kalau dulu waktu bercakap suara kuat dia mengalahkan suara majikan, sekarang dia lebih byk diam..plus me who did not speak to her..

kalau dulu selalu boleh dengar suara arissa menangis waktu dia bersama bibik, tp sekarang bila mintak dia dukung arissa, arissa dah tak meronta2 macam dulu

takde lg boleh dengar suara dia menengking afrina, but now it is more like afrina yg lebih byk melawan dia..I can't stop her for doing so..all these while pon afrina asik pendam rasa je agaknya..tak reti nak melawan but since my mom ada kat sini, she is sort of getting all the energy and power..

me just want to wait and see berapa lama dia boleh bertahan, we have stopped giving her money, no phone calls to Indonesia, hp yang dia dpt dr bibik yg kerja selang 2-3 buah rumah dah pun kami rampas balik semula, no more outing mcm dulu2, tak boleh bercampur atau bergaul dengan bibik2 lain, and that's it..

ni lah harga yg perlu di bayar untuk org yg tak reti nak menilai erti kebaikan..

No comments: