Thursday, May 21, 2009

Amazing blog award

terlebih dahulu, minta maaf kepada si pemberi award iaitu Cik Yan sebab lambat mengambil award ni..segan la pulak sebab saya rasa blog saya ni biasa2 aje..takde apa2 yang amazing pun..eceh! :P



Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :

Cik Yan ialah
1. seorang yang soft spoken
2. seorang pendengar yang setia
3. seorang yang suka berahsia :P
4. seorang yang agak pakar dalam bab2 untuk menjana wang simpanan :)
5. seorang yang agak pakar dalam bab2 memberi kaunseling ;)

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

1. saya adalah seorang yang telah bersuami dan mempunyai 2 orang cahayamata
2. berusia 31 tahun pada tahun ini ;)
3. telah berada di alam pekerjaan selama lebih kurang 8 tahun
4. telah bertukar tempat kerja sebanyak 2 kali
5. pernah dihantar bekerja di Miri selama 6 bulan sebelum mengambil keputusan untuk berhenti dengan memberi notis 24 jam sebelum bekerja dengan syarikat sekarang :P
6. seorang yang mempunyai berat badan ideal dengan BMI 23 :)
7. baru sahaja menjalani ujian tekanan darah, glucose test dan ujian kolestrol dan semua keputusan adalah normal :)
8. mendapat anak pertama ketika berusia 28 tahun
9. mendapat anak kedua ketika berusia 30 tahun
10. mempunyai suami yang berasal dari Temerloh dan berusia 33 tahun pada tahun ini :P

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka, :

1. Cik Yan selaku pemberi award
2. Mama Adib yang sedang gigih mengqadar puasa
3. Cik Lia yang teremo kes ada orang mengendap sewaktu sedang mengepam
3. Cik Suhainini yang baru je memulakan pekerjaan ditempat baru
4. Cik Zura aka BZmum yang rajin menjawab tag dari saya
5. Cik Azura yang dah berminggu2 tak update blog
6. Cik Hana yang sedang meroyan dengan hair clips untuk si jelita amani
7. Cik Yun yang jauh di Manchester
8. Cik Madamoiselleczar yang sentiasa dengan entry berbau lawak jenaka :)
9. Cik Ain yang latest buat entry pasal realiti kehidupan
10. Cik Diana yang sentiasa dengan entry pasal JJCM

2 comments:

Diana Sulaiman said...

segan betul aku nak terima award dari ko la efi... heheh...
ape2 pon tq.. nanti aku tepek kat blog aku plak eh? tunggu...

miz_eda said...

Diana,
awat nak segan nyer..aku ikhlas apa..:)