Thursday, September 24, 2009

Raya tahun ini

saya menerima kunjungan 'besfren' di malam raya sewaktu takbir raya sedang bergema..agaknya memang dah rezeki saya untuk berpuasa penuh pada tahun ini ;)

beraya tanpa suami di sisi :( tapi raya tetap meriah dengan kepulangan adik beradik nun jauh dari perantauan..ada yang pulang dari Penang, ada yang pulang dari Indonesia dan yang paling jauh adalah dari united Kingdom

saya menangis tersedu2 sewaktu sesi bermaafan dengan ibunda dan adik beradik di pagi raya..ntah kenapa syahdu benar rasanya

sewaktu membawa adik saya untuk menggunting rambut di malam raya, saya telah meminta tukang gunting rambut lelaki tersebut untuk menggunting rambut anak saya bagi tujuan menipiskan rambutnya yang agak tebal..sudahnya habis rosak rambut anak saya dikerjakan oleh tukang gunting rambut durjana tersebut..mujurlah keesokan harinya saya berjaya mencari salun untuk menggunting rambut anak saya hingga pendek..

memandu pulang ke Kerteh di malam raya ke-3 dengan membawa anak2 dan bibik...

hingga ke waktu ini, saya masih belum berkesempatan mengambil gambar raya bersama cik abang saya..insyaAllah jika ada keizinan, saya merancang untuk mengambil gambar raya bersama suami dan anak2 di studio sewaktu beraya di Temerloh hujung minggu ini

dan ini adalah koleksi gambar yang sempat dirakamkan sewaktu raya tempohari..












No comments: