Friday, September 4, 2009

saya masih di sini

....

Masih lagi menyediakan juadah untuk berbuka dan bersahur seperti biasa..dan masih lagi berjaya berpuasa setakat hari ini..ngeee

well..just received a letter from my company few weeks ago...

....


what??! a letter?

rilex, bawak berenangbertenang..ini adalah sebahagian dari isi kandungan surat misteri tersebut :P
























dan saya tahu..ini bukanlah untuk saya seorang. Seperti apa yang pernah saya baca :

Hakikat HARTA: 'Apa yang dimakan akan habis, apa yang dipakai akan lusuh, apa yang disedekahkan sahaja akan menjadi bekalan di hari kemudian nanti...'

Makanya, sepanjang 2-3 hari ini, tiba2 saya mendapat semangat baru..semangat untuk menjadi pekerja berhemah..dan secara kebetulan pula, kerja datang bertimpa2..(kerja ni pun macam ada perasaan)

3 hari sebelum menjelang hari kebangsaan, saya telah membawa anak2 ke KLCC..

dan pada cuti hari kebangsaan, saya sekali lagi telah berjaya membawa anak2 ke KLCC..

nak tau apa dah jadi dengan baju raya yang saya beli untuk anak2 sewaktu lawatan saya yang ini, semuanya telah selamat dikembalikan semula dan ditukar dengan baju raya yang baru (sia2 aje pegi Kuala Lumpur naik kapal terbang :( )

dan inilah saja baju yang tinggal hasil lawatan saya ke Kuala Lumpur dengan menaiki kapal terbang tempohari..dan telah selamat dirasmikan oleh anak2 saya sebelum menjelang raya..



moral? silalah fikir sendiri..hehe

No comments: