Friday, August 21, 2009

Hasil punggahan

.....................



Sesampai di Subang Airport, saya memilih untuk menaiki bas RapidKL (apa kelas lepas turun flight kemudian naik bas?) tapi itulah hakikatnya..dah namanya personal trip fully sponsored by Mr Hubby

sesampai di KL sentral, saya berjalan hampir 300m untuk ke stesen LRT (dengan memilih untuk tidak memakai mask sambil menghirup asap bas :P)

Saya selamat tiba di KLCC tepat jam 10:05 pagi..tengok kasut, tengok baju tapi satu pun saya tak beli (mode sedar diri)

Jadi, selama 4 jam di KLCC, apa yang saya beli?

2 pasang baju di Isetan untuk anak-anak
sepasang baju di Parkson juga untuk anak-anak
dan mainan keretapi Thomas and Friends juga untuk anak-anak

Tepat jam 2 pm, Mr hubby pun tiba di lokasi yang sama :) jadi tak perlulah saya nak bersusah payah menaiki bas ke stesen bas Temerloh

bak kata Mr Hubby sewaktu menuju ke butik Levis, "sesekali berdating tanpa bawak anak2, seronok jugak kan yang?"

Selesai menghirup cendol durian di food court, kami gerak ke Sri Munawwarah..dan di sanalah saya membeli 2 pasang tudung sebagai habuan untuk saya :)

depart from Sri Munawwarah at 4:30 pm, selamat sampai di rumah tepat jam 9 malam..

pagi semalam saya cakap balik pada Mr Hubby "Seronok kan yang kalau pagi ni dapat pegi KL lagi naik flight, hari2 dapat shopping"

nak tau apa Mr Hubby jawab?


"you beli flight sendiri lah yang"

ehehe

2 comments:

Diana Sulaiman said...

hamboih.. kemain ko.. balik hari ye?

miz_eda said...

diana,
balik hari la..pegi pagi balik petang..takle lama2 sebab anak2 tak ikut sekali