Thursday, August 6, 2009

Tag yang sungguh mudah

Saya di tag oleh Puan Hana, rasa segan pulak nak jawab sebab hampir kesemua soalan takde kena mengena dengan saya..sebab tu saya kata mudah :)

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?
last Saturday by our Maid

2. Pencuci apa yg anda guna?
Harpic Wild Flowers

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
Setiap hari seawal jam 6 pagi, bangun2 je rumah dah semerbak dengan bau harum dettol lavender :) (maksudnya bukan saya la yang tukang mop :P) kenapa? sebab itu dah menjadi sebahagian dari KPI bibik saya

4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
Layan anak2 main lambung2 bola samada di playground atau di depan rumah sahaja, lepas tu ajak anak2 mandi dalam bath tub

5. Apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Kami tak makan malam, tetapi sesekali kalau rasa nak makan kami makan siap2 di luar sebelum menjelang malam :P

6. Minuman yg anda buat setiap pagi?
teh wangi siap atas meja, again, bukan saya yang buat (ih nampak sangat semua kerja rumah bibik yang buat :P )

7. Sebelum tido apa yg anda lakukan?
bloghopping or layan anak2 tengok tv

kena tag 8 bloggers :
er kenapa 8 ek? kenapa tak 1? 2? hehe

2 comments:

Hana said...

cis! aku tau aku tak tag ko hehe
tapi kalau tak tag ko, aku tak tau la pulak kan?

miz_eda said...

Hana,
err..apa yang ko tau? and apa plak yang ko tak tau??

sedikit musykil disini..heh