Wednesday, July 15, 2009

Bila sudah terjebak

dua-dua ingin kurembat

mula2 tayang ini dulu

.
.
.
.
.
.
.
.
.


lepas tu yang ini





kemudian yang ini





selama ni bila lalu tepi butik envee di Mesra Mall, saya buat2 tak pandang je..sangkaan saya, pakaian di situ hanya sesuai untuk orang yang tak bertudung..

nak dijadikan cerita, suatu hari tu, opismate saya mengajak saya menemani beliau ke butik tersebut pada waktu lunch. Awalnya saya ingin turut serta, tapi last minute saya bertukar fikiran sebab hendak membawa anak2 keluar lunch bersama.

Tup2, 2 hari lepas, dengan ditemani rakan sepejabat, saya mencuba hampir 6 helai pakaian di butik envee tetapi kesemuanya tidak berjaya menarik perhatian saya

sementara menunggu rakan saya yang belum selesau dengan urusan di bank, saya membuat pusingan sekali lagi ke envee, dan sewaktu itulah mata saya terpandang baju yang berwarna hitam di atas, dan sekali cuba, terus nak lagi beli :P

saya tak terus beli, sebab nak mintak pandangan mr Hubby telebih dahulu. Karang bila dah beli, tiba2 dia tak approve, tak ke naya?

jadi semalam, sekali lagi saya membuat lawatan rasmi ke butik envee ditemani Mr hubby. Dengan mencuba beberapa pasang pakaian lagi, dan baju hitam di atas, akhirnya yang hitam itu jugak yang berkenan di mata Mr Hubby. Namun begitu, dalam pada nak ambik yang kaler hitam, hati saya turut jatuh cinta pada yang berwarna krim satin corak bunga (gambar 2). Jadinya..hujung bulan ini, tunggu kedatangan saya wahai envee untuk kesekian kalinya

Sekian, laporan dari saya yang terjebak dengan envee..

2 comments:

Khairani Bahaudin said...

hihihi...baju-baju kat envee mmg cantik2...

miz_eda said...

Redcomel,
thanks for visiting my blog :)

inilah padahnya bila dah terjebak :P