Tuesday, July 21, 2009

Kisah Nokia N95

Sempena cuti umum semalam, saya, mr Hubby dan anak2 ke Kuantan..

Sewaktu tiba di Kuantan parade, sedang Mr Hubby berkira2 nak beli handphone Nokia N95 baru, saya cakap macam nih pada salesgirl di kaunter handphone tersebut ;

saya : "kalau beli dua berapa boleh dapat?"
salesgirl : "2.5k" (lepas dah tekan2 calculator)
saya : sambil buat pandangan paling manja kat Mr hubby dan berkata "boleh ke yang? I nak satu?"

Mr Hubby : "ok, u tambah RM500, i tambah RM2k"

saya : terkedu sambil berkata dlm hati "biar benar laki aku nih".

tup2, saya jadi tak sampai hati. Biarpun setelah mr Hubby willing nak bayar lebih untuk beli satu untuk dia, dan satu lagi untuk saya..

and after a second thought, saya buat keputusan tak jadi nak beli untuk diri sendiri..selagi HTC and motorola yang saya pakai sekarang masih boleh bernyawa..pakai saje la sampai kaput

lagipun..er..lagipun tak baik membazir kan? ;)

No comments: