Sunday, July 19, 2009

Sejam di Ikea

Hari Rabu ini, saya akan ke PD

tujuan utama adalah untuk meraikan hari jadi anakanda tercinta yang jatuh pada 23 Jul.

tujuan tak utama pula adalah untuk bercuti2 Malaysia..

dan sempena meraikan hari jadi anak saya nanti, sewaktu on the way balik dari Temerloh semalam, kami singgah di Ikea.. (on the way katanya..;))

sesampai di Ikea, saya memberi peluang kepada anak saya untuk memilih barang2 yang dia suka

nak tau dlm banyak2 tu apa yang dia pilih?







Ikea children's stool

2 biji bangku yang berharga RM19.90 setiap satu, satu untuk diri sendiri dan satu lagi untuk adiknya ;P

jadinya, disebabkan dia insist untuk nak beli bangku sahaja, Mr hubby belikan yang ini juga


Rocker yang tak berapa nak rock

dah selamat bayar dan sewaktu on the way nak gerak ke Ikano power centre, saya ternampak ini


ntah apa ke benda namanya

gigih saya amik article number siap dengan snap gambar and cepat2 tawaf naik atas for another round untuk mecari barang yang sama :P

tak sampai sejam di Ikea, kami pun pulang ke Kerteh dengan membawa hasil punggahan :)

2 comments:

m-i-o said...

eh benda yg ketiga tu - apa ekk namanya kalo tak salah beads - beads mende ntah.

oh mannnn....dah lama carik! kat ikea ada ekk? berapa harga? mak pun nak gi rembat satu!

miz_eda said...

m-i-o,
kasi rembat cepat..harganya cuma RM49.90..cepat sebelum terlambat cause hari tu stok pun dah tak banyak :)