Sunday, July 5, 2009

Kisah anak2 sidek saya

Smalam, saya bawak kedua2 orang anak saya memotong rambut di salun..at first, ingatkan cuma nak potong bahagian depan rambut. Sesampai di salun, the lady yang potong rambut anak saya mencadangkan untuk memotong bahagian ikal di bahagian belakang rambut anak saya yang bongsu. Dan inilah hasilnya..





saya tengok tak ubah mcm arissa versi lelaki :P
ps : sila abaikan anak saya yang suka menggentel pusat..hehe

selesai turn adik, kakak pulak mengambil giliran. Dan inilah hasilnya..



siap saya belikan hair creme untuk menampakkan kesan 'wet and curl' pada rambut anak saya..:P

selesai di salun, saya hantar adik saya ke perpustakaan. Alang2 dah kesana, saya bawak anak2 masuk ke dalam library..tak sia2 sebab nampak gaya anak2 cukup seronok bermain di kawasan yang disediakan untuk kanak2..:P

sementara anak2 bermain (sambil sesekali membelek buku), saya tinggalkan anak2 bersama bibik dan keluar sekejap ke Hyper runcit berdekatan untuk membeli barang2 dapur

Sejam kemudian, sekembali saya ke library untuk mengambil anak2, saya tengok si kakak tengah diam mengadap buku, dan adik diam di atas tempat rak buku :)

Nampak gaya lepas ni setiap kali balik kampung, bolehlah saya membawa anak2 untuk sesi lawatan ke perpustakaan..:)

2 comments:

sesemutku said...

sronok tgk bdk2 belek buku...kusyuk! ntah paham ke idak tu blkg kira la kan...hehe

miz_eda said...

Sesemutku,
bukan senang nak memupuk minat membaca nih..kalau bukan kita, sape lagi..ye dok?