Wednesday, July 8, 2009

Tag takde idea

saya di tag oleh Cik Yan, sebab saya memang takde idea nak update blog :P

1. Bekas kekasih saya, adalah lelaki kesemuanya..ngeh ngeh
2. Saya sedang mendengar suara opismate saya sedang membincangkan sesuatu di telefon
3. Mungkin saya patut berbual di telefon juga :P
4. Saya suka menyimpan duit, tapi dalam masa yang sama suka juga berbelanja..macamana tu?
5. Sahabat-sahabat saya ada yang baru lepas grad, dan ada yang dah dekat nak pencen
6. Saya tak faham kenapa saya mengulangi rutin kerja yang sama setiap hari
7. Saya kehilangan cinta pertama seawal usia 15 tahun :P
8. Ramai yang berkata saya nampak muda dari usia sebenar saya ;)
9. Cinta itu adalah sesuatu yang sukar ditafsirkan
10. Di suatu tempat, ada yang tengah mengadap facebook, chatting dan ada juga yang tengah fokus membuat kerja
11. Saya akan cuba untuk mencapai matlamat kewangan saya
12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud eternity
13. Telefon bimbit saya ada 2 jenis, satu Motorola percuma, dan satu lagi HTC
14. Bila saya terjaga, saya bukak mata perlahan2, tengok kiri kanan, then baru bangun perlahan2
15. Saya paling meluat dengan orang yang tak faham bahasa
16. Pesta/parti adalah sesuai jika untuk tujuan menyambut hari lahir anak2
17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui haiwan peliharaan sebab kalau tak comel ada ke orang nak pelihara?
19. Hari ini saya tidak berpuasa sebab semalam dah puasa :P
20. Malam ini saya akan bersahur
21. Esok pula saya akan cuba mengganti puasa yang masih perlu diganti selama 5 hari
22. Saya betul-betul inginkan dan tidak sabar untuk mencapai matlamat kewangan saya
23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini, cepat2 saya sapu moisturizer, foundation dan bedak alas sebab dah lambat nak pegi keja
24. Pusat membeli-belah atau arked permainan adalah menjadi tempat kegemaran saya dan anak2, respectively :)
25. Makanan Barat atau Jepun? Barat
26. Bilik yang terang atau gelap? terang bila nak bersiap2, gelap bila nak tidur
27. Makanan segera adalah makanan yang tidak sihat
28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang. "jaga anak2 ye bik"
29. Lepas ini saya akan membuat panggilan telefon kepada rakan sepejabat saya di KL
30. Siapa yang anda ingin tag? orang yang rajin nak buat

No comments: