Wednesday, July 29, 2009

Boleh percayakah?

sewaktu di JJ Seremban 2 tempohari, saya ada ternampak Salun rambut yang menjual produk Loreal..tujuan sebenar saya ke JJ memang untuk membeli stok shampu Kerastase dan shampu Redken (ye saya pakai 2 brand shampu bergantung kepada mood saya pada waktu tersebut)

awalnya saya plan nak beli online dari sini, tapi harga dalam website mcm tak realistik berbanding harga sebenar kalau saya beli terus dari salun, so saya decide utk on-hold since kami plan nak ke PD

nak tau berapa beza harga kalau beli secara online vs beli secara terus di salun?

harga melalui website untuk shampu yang diberi nama Kerastase Nutritive Bain Oleo-Relax Smoothing Shampoo adalah RM119.85 (RM81.50 setelah ditolak 32% diskaun)

harga di salun adalah RM75

sangat berbeza kan? so apakah motif diletakkan harga RM119.85 dan diberikan diskaun sebanyak 32% untuk pelanggan cimb??

3 comments:

cysev3n said...

aku tak tau bab2 harga.. kekeke.. tp yg penting barang aku pun dah slamat sampai..

Unknown said...

huu jauhnya beza harga.

miz_eda said...

Yan,
selama ni aku mmg selalu beli kat salun, tak tau plak blh beli online tp dengan harga jauh lebih mahal la plak

Zety Zin,
ye..dah tau takpe :P