Sunday, February 8, 2009

Adegan saspen di pagi hari

bibik saya seorang yang kuat makan, banyak orang komplen tentang badannya yang bagai di pam2 sejak dia bekerja di rumah saya

saya bukanlah jenis yang suka nak memerhati samada bibik saya seorang yang kuat makan atau jenis yang tak suka makan,as long dia menjalankan tugas dan kewajipannya seperti yang diharapkan, itu sudah memadai

semalam, kakak kepada suami saya datang bertandang ke rumah untuk melawat anaknya yang tinggal bersama kami, saya tak tau apa yang dibualkan oleh bibik yang bekerja dengan kakak ipar saya sewaktu mereka berbual2 di luar rumah petang semalam

tetapi, apabila saya bangun pagi tadi seawal jam 5:30 pagi, saya lihat lampu spot light di belakang rumah terpasang dengan terang benderang, sebelum itu, saya terdengar bunyi kerusi meja dan saya agak tentu bibik sudah bangun untuk mengemop lantai sepertimana biasa

sesampai di dapur, saya nampak sekilas bayangan orang berlari, saya agak tentu bibik saya sedang mundar mandir di belakang rumah,

sekali lagi saya nampak kelibat orang tetapi kali ini dia berlari dalam arah yang berlawanan

saya tengok ke arah kelibat itu.....




























rupa2nya bibik saya tengah jogging

buat saspen aje

4 comments:

MN said...

isk...suspen je tau! :D

miz_eda said...

memang saspen, saya yang tengah mamai terus cerah mata dibuatnya..

Hana said...

hahahahhhaha lawak la bibik ko!

miz_eda said...

hana,
time aku slow talk suh dia diet takde plak dia sedar diri..

lepas kena sound dengan 'geng sekapal' kot baru tau nak sedar diri..

hehe