Thursday, February 5, 2009

tag favorite movie

saya ada perjumpaan (meeting) selepas waktu lunch semalam, dan sebaik sahaja selesai meeting pada pukul 5:30 ptg, saya terus 'shuwdown' notebook dan terus balik ke rumah..

selepas habis makan malam, saya terus dengan tak sabarnya melawat laman2 blog kegemaran saya dan telah mendapat tahu bahawa saya telah di tag sekali lagi oleh cik yan, UPDATE : dan juga Cik Zufa (terasa macam satu kebetulan :P) dan dengan penuh rasa gigih saya telah menggeledah segala mak nenek dvd yang terdapat di dalam laci di bawah rak tv yang terletak di ruang tamu ke-2..

sejujurnya, saya penah menjadi pengumpul tegar koleksi dvd sewaktu zaman saya bujang dulu (itu pun setelah mendapat hadiah dvd player dari seorang kawan sempena sambutan krismas pada waktu itu)

setelah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak, hobi2 tersebut saya biarkan berkubur begitu sahaja..

setelah membelek2 koleksi dvd tersebut, saya senaraikan di sini beberapa cerita yang pernah menjadi favorite saya suatu ketika dulu..

as a start ..

Please copy the following rules in your post
1. You have to point out 5 romantic movies that you would love to share with your loved ones..

1.1 Sweet Home Alabama
-lakonan Reese witherspoon

1.2 How to lose a guy in 10 days
- lakonan Kate Hudson dengan McConaughey

1.3 The sweetest thing
- lakonan Cameron Diaz

1.4 Titanic (aci?)
-lakonan kate winslet dengan mamat apa tuh? (hah Leonardo De Caprio )

1.5 Ada Apa dengan Cinta
- lakonan Dian Sastrawordoyo dengan siapa tu?..

2. It doesn't have to be in order.. as long as you love the movies, it will be fine..

3. You have to tag another 5 person to answer this tag

orang2 bertuah tersebut adalah :

1. mrs Noba
2. Cik Zufa aka MIO
3. Mama Adib
4. Cik Lia
5. Cik BZ mum..hehe

Sila buat ye

3 comments:

cysev3n said...

titanic mmg sangat aciii.. nasib kau tak elaborate camne kita nangis bengkak2 mata layan cite tu kat bilik :P

miz_eda said...

ada ke kita nangis ek? isk ampun aku mmg fail bab2 nak flash back nih..:(

MN said...

saya dah buat!
hiks hiks..