Tuesday, February 3, 2009

a big thank you

di hari ulang tahun kelahiran ini, saya tahu masih ramai yang mengingati saya..

terima kasih kepada

suami saya di atas ucapan selamat hari jadi waktu dia nak tido pukul 10 malam tadi, dalam pada tu sempat jugak ajak saya pegi McD untuk pre-celebrate birthday saya tapi saya cuma gelengkan kepala..

mak saya yang tak lupa membuat ucapan melalui panggilan telefon (saya tau mak saya tak reti tulis sms walaupon handphone dia lagi canggih dari saya punya :P )

Arnei, shikin, wan, hana, anis, azlan yang sudi memberikan ucapan melalui facebook

Ms Lola, Mama Adib, Yan, Lia, BZmum dan Umi Sufira yang sudi memberikan ucapan melalui laman blog saya :)

Azura dan Yan (sekali lagi) yang sudi menghantarkan ucapan melalui SMS

Celcom 019 yang sudi menghantarkan ucapan juga melalui SMS dengan hadiah berupa penghantaran SMS kepada 50 orang secara percuma (T&C apply)

Carlo rino yang juga sudi menghantar sms dengan hadiah berupa 30% potongan ke atas pembelian barangan carlo rino

kawan2 sepejabat yang sudi memberikan kad ucapan and present (dah tua2 pon still dapat present :) )

meadjohnson yang juga sudi menghantar ucapan melalui email

Lovely lace yang memberikan 20% diskaun untuk pembelian barangan lovely lace di bulan february

dan terakhirnya kepada Aussino yang turut menawarkan diskaun sebanyak 40% ke atas pembelian barangan berjumlah RM600 di aussino

waktu lunch tadi, suami saya telah membawa saya dan anak2ke Secret recipe(sebab itulah sahaja satu-satunya tempat yang ada di bandarpekan kerteh ini) untuk meraikan sambutan hari jadi saya..

anak2 tak dapat ikut serta atas faktor-faktor kesihatan..

selepas menikmati irish lamb stew (terpeleot lidah nak sebut nama menu nih), suami saya telah membelikan saya sebiji kek untuk dijamu kepada rakan2 di pejabat..ini lah rupa kek itu


rupa kek hazelnut cheese yang agak horrible, rasanya quite OK but still tak boleh lawan white chocolate macadmaia, choc indulgence and choc banana..


dan ini tuan punya kek itu :P

dalam pada itu, terjadi lagi satu insiden dimana cashier di Secret recipe tadi seakan tidak percaya bahawa sugar doll tambahan yang saya beli itu adalah untuk anak saya itu

menangkap perbualan itu :

cashier : sugar doll tu utk siapa
saya: untuk anak saya
cashier : awk dah ada anak ke?
saya : dah masuk dua orang pon (sambil buat muka blur)
cashier : ye ke? macam takde rupa mak orang pun..
saya : (apa2 la labu, janji ko bahagia)

3 comments:

m-i-o said...

uhhhh....sedapnye kek....:)

miz_eda said...

zufa,
rasanya biasa2 aje..but 1st time ever my hubby puji rasa kek tu sedap.

nak amik hati kot di hari jadi saya..hehe

yustie81 said...

uhh,,happy belated birthday k efi..sorry ah lmbt wish..ekeke..dok taw..semoga dimurahkan rezeki..dipanjangkan umur dan diberkati hidup OlehNya..dunia Akhirat amin...