Tuesday, February 10, 2009

PD here we come

Hujung minggu ini (Khamis petang), saya dan keluarga akan ke PD..suami saya ada hal (mesyuarat) yang saya sendiri tak pasti di mana lokasi sebenar mesyuarat tersebut akan diadakan

Tertarik dengan entry yang pernah dipaparkan suatu ketika dulu oleh Cik Yan, kami merancang untuk tinggal di sini, (credit to Cik Yan)

Sementelah kali terakhir saya ke PD adalah sewaktu berumur belasan tahun, saya tidak pasti samada PD sekarang adalah masih sama seperti dahulu. Saya bertanya suami saya ;

“Yang, di PD ada shopping mall yang best tak?”

Lantas suami saya membalas ;

“ Ada yang, tapi walau sebest mana pun shopping mall tersebut, takde guna jugak kalau duit yang ada tak seberapa yang “

Saya menerima jawapan itu sambil tersengih2..paham2 je la..minggu ni baru minggu ke-3, minggu depan 20hb jatuh pada hari Jumaat, jadinya, paling awal dapat gaji adalah pada hari Isnin atau Selasa

Tak kisah lah yang penting dapat bawak anak2 berjalan sambil menghirup udara nyaman di pantai Port Dickson..:)

12 comments:

BZmum said...

aku pun insyaAllah pi PD gak jumaat nih.. kalo sempat aku helo la ko

cysev3n said...

PD takde shopping mall. kau nak merewang, kena turun seremban.. kau lama ke kat sana? kot aku bley gedik2 sound Hafiz suh balik PD jugak :P

miz_eda said...

Zura,

eh mcm berjanji pulak kita..ko ada ke contact number aku? :)

BZmum said...

ada.. aku ada mintak sekali kat ko masa chat dulu.. taktau la valid lg ke x..0192****49

miz_eda said...

Yan

sounds interesting gak tu :)

aku gerak petang Khamis, lepak PD 2 mlm, tghari Sabtu baru gerak balik kerteh

kalau jadi, boleh kita pakat beronggeng di PD malam Jumaat nanti..:)

miz_eda said...

zura,

jangan lupa calling2 kalau ada kesempatan eh

cysev3n said...

Efi,
sabtu tengah hari dah nak balik? aku kadang2 balik PD sabtu petang.. kah kah kah.. nak ronggeng jumaat malam tu pun ala2 tak kesampaian.. maklum la, aku abis keje 6.30pm dong! tp serius, legend water chalet tu sepelaung je dari umah mentua aku..

miz_eda said...

Yan,

tak dapek la nak nolong kalau Sabtu petang..Ahad kat sini dah start keje weh

lia said...

xpnh t'pk nk p shoping mall klu p PD... sbb dok pk nk main air shj....

miz_eda said...

Lia,
kalau dah dasar shophalic..

jawabnya membeli belah di tepi pantai je ler..:P

Anonymous said...

wah..bestnyer...holiday terus la ya...jgn lupa snap gambar byk2..hehehe

miz_eda said...

madamoileselleczar,

sambil menyelam minum air :) gambar tak byk sebab camera masuk air the other day, nasib baik boleh disembuhkan :P