Monday, February 2, 2009

3.1 series

sengaja saya tak update blog beberapa hari nih sebab kononnya macam nak buat surprise..surprise untuk diri sendiri..hehe

tinggal beberapa jam lagi saya akan menyambut hari ulang tahun saya yang ke-31, to be precised, saya dilahirkan tepat jam 3:02 pagi tanggal 3 Feb 1978 (dah lama sebenarnya saya joined the 3 series club, cumanya bmw 3 series je yang belom nak dapat dipakai lagi ;) )

saya bersyukur di usia sebegini saya dikurniakan dengan 2 orang puteri, seorang suami yang sentiasa sabar dengan karenah isterinya (walaupon kadang2 tu boleh buat dia hilang sabar) dan diberikan rezeki yang tak pernah putus..alhamdulillah..

semoga dengan peningkatan usia ini akan terus meningkatkan azam saya untuk :

terus berusaha dalam membantu hubbymemantapkan lagi ekonomi keluarga kami..
berusaha untuk menjadi lebih matang (kalau boleh tak nak lagi merajuk sepanjang tahun nih)
berusaha menjadi lebih bersabar dalam melayan karenah anak-anak


semoga dipermudahkan urusan dan sentiasa mendapat berkat dari-Nya

sekian

10 comments:

Ms Lola said...

Happy Birthday!

cysev3n said...

aku dah wish via SMS.. aci la kan?kekeke..

MS said...

Happy birthday

dapat 3.1 series best tu

miz_eda said...

Ms Lola,
thanks for the wish..:)

Yan,
aku ingatkan ko nak bagi wish tadi..hehe..tq!

Mama Adib,
saya masih ada masa 9 tahun untuk mendapat 3 series tu..:) anyway tq!

lia said...

selamat hari matang... aci x cm2? he3...

miz_eda said...

Lia,
kira aci la sebab mesej tu sampai..hehe..tq dear

BZmum said...

Happy birthday efi. Semoga bertambah rezeki dan kesihatan yang berterusan. AAminnn.

~Umi.Sufira~ said...

Salam Kenal! happy birthday~May all your wish come true!hehe..BTW, nyaris2 sama hari birthday kita..saya punya smalam!kekeke=D

miz_eda said...

Salam BZmum aka zura,

tq..semoga termakbul hendaknya :)

miz_eda said...

Salam Umi Sufira,

salam kenal, i know it aledy but segan nak wish disebabkan selama ni jadi ur silent readers..hehe

same to you..birthdate dah nak dekat sama cumanya umur je yang agak sedikit berbeza..:P