Monday, April 13, 2009

Gambar 2 beradik

lihatlah gambar 2 beradik nih



gambar ini dirakamkan sewaktu saya hendak ke tempat kerja beberapa minggu lepas..

bila saya tengok gambar ni, baru lah saya perasan, rupanya2 si kakak memang saling tak tumpah seperti bapaknya :P

dan si adik, saya masih tertanya2 samada dia menyerupai wajah saya atau sebaliknya..

and.. before I forget, arissa sudah mula pandai melangkah..sudah hampir 50% dia pandai berjalan disekeliling rumah (jangan ditanya bagaimana saya mendapat angka 50 tersebut..ianya adalah berdasarkan anggaran semata-mata :P)

8 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Hihi comel anak2 efi:)Anak2 saya saya rasa takde sorang pon yang ikut muka saya..:P

miz_eda said...

Umi Sufira,

kata orang, bagus anak perempuan kalau ikut muka bapak sebab sejuk?

masalahnya anak sulung saya tu memanjang je bad mood :P

cysev3n said...

aku budget si afrina ada rupa kau.. tak ek?

sahih le aku tak telek muka husband kau kannn.. kah kah kah..

BZmum said...

si kakak mmg muka bapak dia, tp ada gak features ko kat situ, maybe expression.. adik tu mcm bapak je.. takpe, the boys mesti muka cam ko nnt.. *looking forward*

miz_eda said...

Yan,
sesungguhnya ko org pertama yang menyatakan fakta sedemikian..

aku pun tak habis nak belek lagi muka husband aku tu..kekeke

Zura,
the boys? ella and the boys??

insyaAllah akan menyusul di tahun depan..kekeke

sesemutku said...

seram sejuk ko ckp "the boys" taun dpn..heheheh penyakit berjangkit.

..aku tgk muka kakak ada iras2 ko tang senyum ala2 kedeks tu...tu pasal bad mood sokmo kot...heeee...

miz_eda said...

sesemutku,
tahun depan conceive, tahun satu lagi baru deliver..paham?

kena jaga2 dgn anak sulung aku tu..mood dia within minutes blh berubah2..huhu

JuE said...

efi..

aku pon nampak muka afrina mcm muka ko.. hehe...

tembun betoi pipi arissa