Wednesday, April 29, 2009

tag soalan maut

Tag ini datangnya dari Ms Lia.. gigih saya tidur lewat semata2 nak siapkan tugasan ni :P

1. If you can be an animal, what will u be? Why?
cicak-man, boleh tengok dunia secara terbalik..ngeh ngeh

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
lepas rompak duit tu, cepat2 saya derma duit tu balik kat bank yang saya dah rompak tadi..:P (dengan harapan tak kena tangkap lepas tu :P)

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
KLCC, shopping, shopping dan shopping :)

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
saya nak mintak pil tidur, so boleh mati dalam tidur :P

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
syaitan yang bertopengkan manusia...dajal? sebab dia dajal

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
I would choose to have more than 24 hours a day, so that masa yang banyak dihabiskan dengan kerja2 dipejabat boleh diseimbangkan dengan masa untuk bersama anak-anak di rumah

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Zamarul Hisyam, sebab saya suka tengok lakonan dia, especially bila dia melakonkan watak sedih, frust dan yang sewaktu dengannya.

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Ilmu yang bermanafaat - supaya boleh diperturunkan kepada anak2 saya kelak

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?

si empunya Apa-apa je
si empunya When Blogaholic Writes
si empunya owner of a lonely heart
si empunya my internal outlet
si empunya The Bliss of Solitude
si empunya story-mory
si empunya All about my interest

sebab kesemua yang di atas adalah sebahagian dari senarai blog Must Read yang terdapat di dalam blog saya

8 comments:

MN said...

saya nampak tag ni di blog As.

kalo takde org tag saya ingat nak tag diri sendiri :P

hiks hiks!

miz_eda said...

MN,
so apa lagi, silalah buat ye!

lia said...

sungguh gigih d c2 utk menyiapkan tag...

cicak i geli... auwww....

miz_eda said...

Lia,
kalau jadi cicak tak dapat la nak geli dengan diri sendiri..:P

cysev3n said...

TQ bebeh.. aku waras sket nanti aku buat.. ha ha ha..

miz_eda said...

Yan,
awat skrang kurang waras kah?! ngeh ngeh

MS said...

baru perasan

TQ mengetaq

m-i-o said...

apakah? mak baru perasan ada nama mak, nyah! ya ampuunnnnnn