Wednesday, April 22, 2009

Tidur yang bertemankan Minutes of Meeting

semalam, selesai sahaja menyiapkan MOM (MOM yang hampas sebab sistem yang digunapakai terlalu byk limitation). MOM ini perlu disiapkan dan dihantar kepada bos saya sebelum pukul 10 pagi tadi.

saya tengok jam dah nak dekat pukul 1:30 am. Tanpa melengahkan masa, saya shutdown laptop dan membaringkan badan di sisi anak sulung saya. Yang bongsu masih lagi tidur dlm baby cot. Hubby pulak kerja malam, so tinggallah kami bertiga sahaja

Hampir nak dekat pukul 2 am saya baru dapat terlena. Sepanjang tidur, saya asyik bermimpi menda yang sama iaitu mengupdate MOM.

Sedar tak sedar, pukul 3:30 am anak saya mintak susu. Boleh tak saya mamai dan dalam tidur tu saya ingat nak bagi MOM pada anak saya?

Hebat sungguh penangan MOM yang saya kena buat kali nih (sambil menggelengkan kepala)

5 comments:

cts said...

sy br siapkan 2 MOM...hehe

Hana said...

aku jugak sama... sampai nak muntah membuat mom! dalam seminggu takde mom tu kira cam miracle la.

Anonymous said...

hiks...anda sungguh berdedikasi! :p

N Zainudin said...

hahahaha...selamat aku belajo tak kena buat MOM :)

miz_eda said...

Suhainini,
MOM department saya special sket sebab ada 60 action item yang perlu di update!

Hana,
kitorang take turn buat MOM, turn aku sepatutnya lambat lagi tp tah mcmana minggu ni org yg kena buat MOM tu ada hal la plak..so aku volunteer nak buat..

padan muka sape suh rajin nak volunteer :P

madamoiselleczar,
berdedikasi la sangat..tima kasih :)

Yun,
ko lain ler..jadi full time MOM..kekeke