Monday, April 6, 2009

Sipahh..I like!

dah lama sebenarnya saya consume product nih..



saya sempat membaca entry Cik yan mengenai 3 straw percuma yang diperolehi sewaktu sesi lawatan di Giant..terus mengingatkan saya untuk membuat entry mengenai milk flavoring straw itu..:)

pencarian saya untuk mendapatkan sipahh di kedai2 runcit, 7-eleven, termasuklah di KLCC tidak membuahkan hasil sehinggalah saya berjaya mendapatkannya di Giant..

ada beberapa perisa yang boleh di dapati, coklat, banana, strawberry dan caramel. Setelah mencuba kesemuanya, ternyata saya jatuh chenta dengan perisa pisang

sedap diminum bersama susu segar, celup straw ke dalam susu segar yang agak dingin dan tunggu beberapa saat sebelum anda sip menggunakan straw dan berkata ahh..:)

anak2 saya pun suka..cubalah!

8 comments:

cysev3n said...

straw kitorang tu ntah ke mana2.. argh!

MS said...

wah cam gerun mak dia leh tukar perisa susu. tak bahaya ee,
mak yang jakun

miz_eda said...

Yan,
aku punyalah ke hulu ke hilir mencari, ko blh senang2 je campak merata :P

Mama Adib,
sipahh ni keluaran Munchy's..sebagai perasa especially utk orang yang tak suka minum susu..cubalah! :)

aku said...

salam..

amat ler suka baca celoteh anda

miz_eda said...

farah amoi,
salam kenal..:)

Ms Lola said...

Straw yg ada perisa??? (Betul ke apa yg saya faham ni?)

miz_eda said...

ML,
maaf tak lambat baca your komen,

yes it is milk flavoring straw, ada biji2 kat dalam straw tu so when you dip it inside a glass of cold milk, it will slowly melted and when you sip, you will say ahh..:)

Anonymous said...

nyah...kira sekali pakai lepas tu buang la ya? aku jakun ni ..tak pernah try...tp nak tau mcm mana it works?