Friday, January 16, 2009

kena tag dengan Cik Zufa

tag ini telah diberikan kepada saya oleh Cik Zufa..saya sangat teruja membuat tag ini kerana ini lah pertama kalinya saya menggunakan features google image di sepanjang saya berada di-dalam dunia IT :P
.................

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.

.................

1. I am





2. I really want to go to

3. My favourite place



4. My favourite thing


5. My favourite drink



6. My favourite food




7. My favourite colour


8. I was born in


9. I live in

10. My school/college




11. My favourite story



12. My hobby


13. I wish I am
sejujurnya saya tak tahu nak tag siapa, jadi saya akhiri tag ini di sini sajalah adanya..:P

4 comments:

m-i-o said...

uishhh, mcm biasa nampak je aerial view bangunan UTM tu;)
errr....kepok losong ade? ehehehe!

miz_eda said...

biasa jangan tak biasa..hehe

kopok losong dah tak famous skrang..yang paling top keropok batu rakit..;)

lia said...

UTM jugak la ni... ramai blogger UTM yg lia kenal...

miz_eda said...

Salam Lia,
nama je saya ni ex-student UTM, tp duduk dlm kepompong sendiri, low profile la katakan..hehe