Thursday, January 22, 2009

Syaitan yang entah apa2 entah

hari ni saya habis kerja pukul 4 ptg, by 4:15 pm saya dah selamat berada di parking basement (tiada ciri2 pekerja berhemah di situ :P)

sampai di rumah, pukul 4:25 pm, taruk bubur kacang yang baru di beli di cafe pejabat sebentar tadi di dapur, salin baju then terus bukak tv, ntah kenapa hati saya tergerak untuk bukak channel astro kirana dan waktu tu tayangan cerita syaitan baru nak bermula..

lakonan rosyam nor, lisdawati, zul huzaimi, que haidar dan liyana jasmay dengan watak kanak2 terencat akal. Menurut butang info di astro, citer tu bermula pada pukul 4:30 ptg dan akan berakhir pada pukul 6:15 pm

saya menonton dengan penuh konsentrasi, sampai saya rasa sedikit terganggu bila mana anak buah suami yang nak balik kampung tu bawak balik kawan dia so terpaksalah saya berhenti sekejap untuk membuat minuman..(sungguh tak ikhlas di situ)

tepat jam 6 ptg, berakhirlah filem syaitan, tapi sampai sudah saya tak faham apa motif sebenar yang hendak dipaparkan dalam cerita tersebut, malahan rupa syaitan pon tak de..

sungguh saya rasa tak puas hati dan tertipu

No comments: