Monday, January 19, 2009

Anyone?

sudah masuk seminggu saya menggunakan haruman J'adore L'absolu dan saya SANGAT terpikat dengan haruman-nya, tak pernah lagi seumur hidup saya terjumpa haruman wangi semerbak seperti ini selama saya membeli dan menggunakan perfum :P

Selama ini, saya setia menggunakan haruman Dior Addict EDP yang berwarna biru gelap (walaupon pernah beberapa kali menukar brand parfum, tapi saya tatap setia dengan Dior Addict nih. Setelah baru membeli Dior Addict dan baru beberapa kali menggunakan-nya (kurang 10x pada perkiraan aku), saya telah membeli pula haruman J'adore. Saya telah tidak menggunakan Dior Addict tersebut dan merancang untuk menjualkannya dengan harga RM200 (harga beli RM252)

saya harap akan terus setia dengan haruman jadore l'absolu ini..


adakah yang sudi nak beli Dior addict EDP saya tu

3 comments:

MN said...

saya memang suka Jadore sejak 5 thn lepas...(hahaha, tua rasanya!)
cuma yg absolu ni..mcm kuat betul bau dia.
so stick to jadore jer.

miz_eda said...

nampak sgt saya seorang yang ketinggalan :(

MN said...

eh takdela ketinggalan...
perfume kat pasaran tu berlambak!
tak sempat kita nak try sume... :)