Thursday, January 22, 2009

saya dapat award

saya dapat award nih dr cik Yan, dan dengan penuh perasaan bangga saya meletakkan award ini di sudut kanan (kanan ke kiri maaf saya kayu tentang ini) blog saya ini untuk menunjukkan betapa saya menghargai pemberian ini ;)

The rules of this award are:-

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda
done

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

Cik yan merupakan ex-roomate saya sewaktu saya menginap di kolej KTHO di UTM dulu, pernah menjadi seseorang di mana tempat saya berkongsi rasa hati :P, malahan beliau adalah merupakan pelopor kepada team nyek forever yang mempunyai keanggotaan seramai 6 orang..:P

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya..

fakta terkini/hobi saya :

1) meng'update' blog (sendiri tengok pukul berapa saya buat entry nih :))

2) menerjah blog orang tanpa mintak izin terlebih dahulu (ampun..sembah patik harap diampun..)

3) lepak2 di kopitiam sambil minum kopi, nasi lemak dan roti bakar..terangkat i tell you

4) tiap2 petang bawak anak2 pegi playground, suruh bibik tengokkan anak2 sementara mak-nya berjogging keliling bulatan

5) suka heretbawak anak2 keluar lunch sama2 di Mesra Mall (samada di pizza hut, secret recipe atau di food court sahaja), dengan tak mengambil pusing tentang mata2 yang memerhati sebab tengok keadaan saya yang mcm tengah melarikan anak orang :|

6) saya tak reti makan nasi yang terlalu banyak dishes, malahan saya boleh makan dengan berselera dengan hanya berlaukkan sambal bilis pedas kegemaran saya..nyum!

7) saya suka travel..hanya minggu depan saya nak pegi JB tp saya dah mula rasa akan kehangatanmood travel itu..tak sabar rasanya :)

8) saya juga suka masak tapi mood untuk saya memasak hanya akan sampai di tahap puncak bila saya ada bahan atau idea nak masak apa, contohnya macam semalam saya buat masak lemak sotong, goreng ikan and tumbuk sambal belacan (dan ianya sungguh menyelerakan..)

9) saya suka tengok citer/drama melayu yang takde siri, pendek kata yang sekali harung je ler

10) lastly, saya rasa semua perempuan ada hobi ini..which is suka SHOPPING!

dan untuk pertama kalinya, saya anugerahkan award ini kepada

1) The one and only 'owner of a lonely heart'
2) Mama Adib (kalau dah kena tag sila abaikan saja)
3) Lia the owner of Dia+Aku+Kami

2 comments:

cysev3n said...

terjah blog org tak payah mintak izin.. kekeke.. terjah pintu umah orang ye..

miz_eda said...

itu ler pasalnyer..harap2 perbuatan aku nih tak melanggar batas dan tahap peradaban manusia udah ler

ps: apa aku merapek nih..mengalahkan puaka niyang rapik