Thursday, January 15, 2009

Cikgu tak bertauliah

the reason why I went to KL the other day is for me to undergo a training for one process under ITIL (sesape yang tak tahu tentang ITIL sila tanya pakcik google)

as a result from the training, I am then to train all staff in my region, which consist approximately about 80 people..

the first session is scheduled on next Monday, 19th Jan 09.

come to think of it, terasa agak cuak, but whatever the reason is, I still need to face it..

doakan semuanya berjalan lancar, tak dapat best trainer of the year pon takpelah, but atleast biarlah ilmu yang disampaikan nanti tak melencong jauh dari fakta sebenar..:)

4 comments:

lia said...

salam kenal...

pipi anak u... eiii, geram nyer tgk.. rasa nk gomol2 jer he3...

i link u to mine ya...

p/s:teruja tgk link lia ada kat list blogger u he3...

MS said...

salam tuan rumah
kita dah pindah rumah tau.. update laa yea

miz_eda said...

salam lia,

u are too late, that is my first daughter afrina and she is now 3 yrs old, pipi-nya dah tak setembam dulu..:)

tq for adding me as well..:)

miz_eda said...

salam mama adib,

ops, sy tersilap alamatkah..

saya dah tukar, tq for notifying..:)