Saturday, January 24, 2009

Simpati dari saya

saya terbace tentang entry ini, sesungguhnya saya amat bersimpati dengan nasib yang menimpa sahabat Mama Irfan, saya berdoa semoga di sembuhkan anak itu dari penyakit yang dihadapi..insyaAllah, tiada yang mustahil di dunia ini jika mendapat keizinan-Nya, yang penting, sentiasa tingkatkan doa dan jangan cepat berputus asa

saya sebenarnya mengambil iktibar dari kisah ini, kadangkala saya akui sebagai ibu kepada 2 orang cahayamata, saya kadang-kadang lupa, lupa tentang amanah yang Allah berikan..

" Bila Allah cepat makbulkan Doamu, Maka DIA Menyayangimu, Bila DIA Lambat Makbulkan doamu, Maka DIA Ingin Mengujimu, Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu. Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam Apa Jua Keadaan Pun... Kerana Kasih sayang ALLAH Itu Mendahului KemurkaanNya. ."

2 comments:

BZmum said...

salam efi,aku ni zura. dok blog-hopping ni terjumpa plak blog ko.

miz_eda said...

Salam makcik

terasa kecik sungguh dunia ini ..:P

diam2 dah 4 orang anak dah kawan aku nih..:)