Monday, January 19, 2009

Selamat

Aku baru selesai melepasi sesi memberi ilmu kepada staff2 di pejabat and sesi yang berakhir teapat pukul 1 tghari tadi dihadiri oleh lebih kurang 20++ participants, overall, aku berjaya melepasi sesi mengajar tesebut dengan agak jayanya walau pon ada terlupa 1 skrip..:(

Sebenarnya, entry kali ni bukan hendak berkisar tentang kisah aku mengajar pagi tadi. Kisahnya, tentang smalam aku sanggup bersengkang mata di depan TV untuk menyaksikan AJL. Dengan sebijik laptop di atas peha, aku menghafal skrip untuk mengajar and sesekali bila ada lagu yang menarik perhatian, aku akan letak notebook tersebut di atas sofa..

arissa tidur lebih awal sewaktu AJL baru nak bermula, and afrina mintak ditidurkan sewaktu failzal tahir menyanyikan lagu yang aku sendiri tak pasti tajuk-nya. (sbb mmg tak berminat nak tahu)

aku menyambung sesi menonton sewaktu ziana zain menyanyikan lagu 'dingin', and sememangnya aku terasa sgt dingin dengan lagu ini

mujurlah, tahun ini menyaksikan Meet Uncle Hussein (betul ke eja mcm ni) menjadi Juara Lagu..to be honest, aku dah lama jatuh cinta dengan lagu 'lagu untukmu' ni, tp hanya smalam aku mengetahui tentang tajuk lagu itu dan ianya dinyanyikan oleh MUH (pathetic tak?)..sesungguhnya suara yang dimiliki oleh vokalis MUH ini adalah tersangat seksi pada pendapat saya :P

2 comments:

MN said...

hi there...
:)

miz_eda said...

sy dah lama add your blog in favorites tp tah cemana leh lupa nak add dlm blog list..

salam perkenalan dari saya..:)