Tuesday, March 10, 2009

Cuti yang tersekat-sekat

Bersempena cuti panjang yang tersekat-sekat (hari Rabu cuti, Khamis kerja, Jumaat-Sabtu weekend, Ahad keja dan Isnin cuti lagi), agak lama jugalah saya tidak berkesempatan menjengah dan mengupdate blog, maklumlah, diri ini agak bz dengan beberapa aktiviti berikut ;

1) sesi membawa anak2 ke kolam renang tetapi kolam renang ditutup atas alasan yang saya sendiri tak pasti kenapa

2) sesi membawa anak2 ke playground di taman perumahan seberang jalan. seronok anak saya yang sulung bermain replika gajah, kucing, rabbit, kura-kura yang boleh dihenjut2 itu

3) sesi menyambut kedatangan tetamu di rumah saya yang telah sekian lama tidak bersua muka dan menjamu tetamu saya itu dengan hidangan mi rebus yang tak seberapa.

4) sesi ke Kuantan lagi bersama Mr Hubby dan anak2

2 comments:

Melur Putri said...

Efi..cedapnye mee rebus..nak resepi leh..x tangkap ke gmbr mee rebus tu? Jeles aa korang dua jmpa..

miz_eda said...

buleh..tunggu aku copy paste resepi dulu ek

hehe