Friday, March 20, 2009

Sisterhood award

Saya Terpilih sebagai penerima award ini di tempat ke-7 di blog Cik Yan, dan di tempat ke-18 di blog Mama Adib ;)

The rules:
*Place the award logo on your blog.


*Nominate 10 other blogs which show "Attitude and/or Gratitude"
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you.


Trima kasih yang tidak terhingga kepada pemberi award, Cik Yan dan Mama Adib.

untuk tidak membuang lebih banyak masa (maklumlah, besok saya akan pulang ke kampung di KT bagi menghadiri kenduri sambut menantu cousin saya tempohari), jadi, ingin saya panjangkan award ini kepada penama yang dibawah :P

Cik Yan - sebagai menghargai pemberian award ini, terimalah kembali, anggaplah ini hadiah sempena hari jadi ngeh ngeh

Mama Adib - pun sebagai menghargai pemberian award ini, silalah mengambilnya semula jangan malu segan ;)

Cik Zufa - kenalan di alam maya yang sentiasa puitis dalam setiap penulisan blog beliau ;) * er kita sekapal nampaknya

Cik BZmum - kenalan di zaman universiti dulu, malahan pernah berkongsi suka duka dan menempuhi onak duri tinggal di Terengganu sewaktu menjalani latihan praktikal

Cik Sesemutku - juga kenalan sewaktu zaman universiti..

dan Cik Owner of a Lonely Heart - selaku geng NyeK :)

nampaknya ini sahaja yang mampu saya fikirkan maklumlah malam masih muda sudah tua (sudah pukul 12:42am saya dan ngantuk sgt2 :P)

sekian

2 comments:

BZmum said...

terharu aku.. sob..sob

m-i-o said...

owh, tq babeh:)
*terharu*