Wednesday, March 11, 2009

My Birthday wishlist

saya di tag lagi. Kali ini pemberi tag datangnya dari Umi Sufira dan Cik Yan

1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) post the image of this award to your posting
4) give it to 10 frens of yours

mine is : -

- menerima kad ucapan hari jadi dari 2 org puteri kesayangan saya. Di dalam kad tersebut, disertai pula dengan hadiah2 berikut ;

- bakal menerima kunjungan dari Mr Eric Leong dari rancangan Casa impian untuk menata rias rumah saya secara percuma :)

- dapat membuat panggilan ke seluruh dunia secara percuma selama seminggu berturut2! :)

- mendapat hadiah percuma berupa cadar cotton satin dari butik kegemaran saya iaitu Aussino

- hadiah berupa shopping secara percuma di seluruh butik yang terdapat di KLCC (hiks!)

- hadiah penginapan secara percuma selama 3 hari 2 malam di mana2 suite mewah di Malaysia :P

- voucher berupa makan malam bersama secara percuma bersama mr Hubby dan anak2 di restoran mewah

- voucher pelancongan percuma mengelilingi Eropah selama seminggu bersama keluarga

- hadiah berupa sebuah BMW model 3 series yang terbaru di pasaran (sungguh tidak realistik situ :P)

- dan yang terakhir sekali, hadiah untuk melihat anak2 membesar dengan sempurna dan menjadi insan2 yang berjaya dan solehah. Inilah hadiah yang paling menjadi impian buat saya :)

dan 10 orang tersebut adalah :-

cik Zufa
cik BZmum
Cik sesemutku
cik Lia
cik Azura
cik n.i
MamaDhea
Mommysarah
MamaAdib
Mama Irfan

2 comments:

lia said...

tag ini telah berjaya di jawab.. thnks ya... saya suka jawab tag wpon lambat ha3...

m-i-o said...

hehe, sy tergedik2 nak buat ni...tp saya kesuntukan masa:(

nnti line clear sy buat wokey?