Tuesday, March 10, 2009

hasil tangkapan

Inilah koleksi gambar hasil tangkapan sewaktu kedatangan anak2 kepada sahabat saya tempohari di rumah kami :)

si Husaini ber-3




anak dara saya yang seakan2 tidak berpuas hati sewaktu melihat tolo car nya yang telah berpindah hak milik (lagi pun saya dah pujuk nak belikan dia basikal baru :P)


si Zeri yang sentiasa moncong (nasib baik tak senyum silap2 nanti kena cubit hehe)


si Arif yang sentiasa senyum dengan auntie yang baru dikenalinya (tak nampak plak bila waktu dia tarik moncong sedepa)


si Amir yang suka bertanya itu ini


and finally

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
si ibu yang sibuk melayan 2 baby dalam satu masa..tih tih


*gambar setelah di taruk plaster (sila maafkan kenaifan saya)

rasanya tak puas melayan karenah anak2 kepada sahabat saya ini..tak tahu lah bila lagi nak dapat peluang macam ni, sedar tak sedar dah nak kawin pun nanti :P

8 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Comel2 nyee....:)

miz_eda said...

ye..sangat comel dan betah pulak tu..tak menang mulut dibuatnya..hehe

Hana said...

meh la kita wat gathering budak sck! sure syok ek?

lia said...

ini mcm anak2 yan ajer... sbb cam zeri yang macho tu... yer ker?

miz_eda said...

Hana,
buleh..tp kena la tgk lokasinya jugak..hmmph

Lia,
bukan macam lagi dah..dah betul sgt la tuh :P

cysev3n said...

beb, muka aku tu kasik plaster mana yg patut.. i would like to remain anonymous :P

miz_eda said...

aiyak..

nak aku removekan ke? hehe

MS said...

comel betul anak CY nie